четверг, 14 мая 2020 г.

Тест з географії для 8 класу


Географія 8 клас
Тест «Природокористування»
1. Наякі три групи поділяють ресурси?
А матерільні,трудові,природні
Б виробничі,невиробничі,природні
В природні,антропогенні,трудові
Г природні,природні умови,трудові
2. Природно-ресурсний потенціал-це
А потенційні можливості елементів,які необхідні для функціонування виробництва
Б міра потенційної можливості будь-якої природної системи(або території)задовольняти різні потреби суспільства
В сукупність природних ресурсів і природних умов у певних географічних межах,які забезпечують задоволення економічних,соціальних,культурно-оздоровчих та естетичних потреб суспільства
Г частина природи Землі,що може включатися в господарську діяльність за певни технічних і соціально-економічних можливостей суспільства за умов збереження середовище життя людей
3. Процес природокористування може бути
А раціональним і нераціональним
Б виробничим і економічним
В обмеженим і доцільним
Г ефективним і неефективним
4. Яким не може бути стан природного середовища в процесі раціонального природокористування
А природний
Б кризовий
В рівноважний
Г екологічний
5. Природні ресурси бувають:
А вичерпні і невичерпні
Б відновлювані і невідновлювані
В кліматичні і водні
Г відновлювані і кліматичні
6. Яким не може бути стан природного середовища в процесі нераціонального природокористування
А природний
Б кризовий
В критичний
Г хижацький
7. Скільки відсотків природно-ресерсного потенціалу країни припадає на земельні ресурси
А 25%
Б 45%
В 15%
Г 65%
8. Скільки відсотків природно-ресурсного потенціалу ккраїни припадає на мінеральні ресурси
А 30%
Б 60%
В 15%
Г 10%
9. На який вид ресурсів припадає 13% природокористування
А мінеральні
Б водні
В земельні
Г рекреаційні
10. Назвіть основні види забруднення
А механічне,фізичне,хімічне,біологічне
Б теплове,хімічне,фізичне,мікробіологічне
В хімічне,світлове,радіаційне,біологічне
Г шумове,хімічне,мікробіологічне,фізичне

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Природознавство 5 клас.

01 11 21  Практичне заняття Тема Розділення сумішей фільтруванням.  Девіз уроку Без сумніву, всі наші знання починаються з досліду.  Мета на...