воскресенье, 31 октября 2021 г.

Природознавство 5 клас.

01 11 21  Практичне заняття Тема Розділення сумішей фільтруванням. 

Девіз уроку Без сумніву, всі наші знання починаються з досліду. 

Мета навчити розділяти суміші, розвивати бажання досліджувати, виховувати почуггя взаємодопомоги.

Тип уроку закріплення знань .

Хід уроку 

1 Організаційний момент. 

2. Мотивація навчальної діяльності. 

Прийом Відстрочка відгадкию 

Іноді до повітря у квартирі додаються не дуже приємні запахи. Чи можна вилучити з повітря молекули речовин з неприємним запахом?

3 Актуалізація опорних знань.

Бесіда

1. Які є природні суміші?

2 Які є штучні суміші?

Прийом Практична теорія. Розділення суміші фільтруванням. Сторінка 38 підручника.Письмово у робочих зошитах.

4Підсумок уроку Рефлексія. Прийом робимо висновок. 

 5 Домашнє завдання повторити параграф 9, терміни.

08 11 21 ТЕМА . ЯВИЩА Природи, фізичні явтща, їх різноманітність

Мета сформулювати в учнів знання про явища природи, зокрема фізичні,розвивати аналітичні здібності, виховувати повагу до спостережливості.

Обладнання малюнки з різними явищами, підручник.

Хід уроку. 

1 Організаційний момент.

2Мотивація навчальної діяльності.

Прийом Віршовані рядки. 

Загадки про пори року.

А зараз ми приступаємо до вивчення нової теми, фізичних явищ, що спостерігаються у повсякденному житті. 

3Актуалізація опорних знань.

Прийом Інтелектуальна розминка. 

Пригадайте , що ми втвчали  про тіла, речовини та яфища природи. 

4 Вивчення нового матеріалу.

Розповідь з елементами ьесіди.

Будь які зміни відбуваються в природі називаються явищами. Розрізняють явища: фізичні, біологічні, хімічні.

Прийом Ти - мені, я- тобі. Робота з підручником. З'ясувати ,які - це явища: фізичні,хімічні, біологічні, потім розповісти оди одному.Фізичні явища характеризуються зміною тіл, їхнього походження стану. Розрізняють фізичні явища: механічні, теплові, звукові,магнітні, електричні.

Прийом Синквейн

Природні явища

Постійні періодичні

Виникнення, перетворення, зникнення

Зміни, шо відбуваються з тілом

Суеупність процесів перетворення природи

5 Узагальнення і систематизація знань.

1Навести приклади фізичних явищ з кожної групи. 

2 Прийом третій зайвий: гріємо чайник, мерехтить лампочка, світить медуза. 

Вітер, їде автомобіль, іржавий цвях.

Підсумок уроку. Явища природи........ Приклади фцзічних явищ.....

Домашнє завдання Опрацювати параграф 10, завдання 4, 5 письмово в зошитах сторінка 42.

11 1121Тема Практичне заняття. Дослідження залежності швидкості випаровування рідини від температури та площц поверхні.

Мета сформуваим вміння проводити експеримент,розвивати дослідницькі уміння, виховувати спостережливість.

Тип уроку - комбінований.

Обладнання: 2 пластикові пляшки.

Хід уроку

1 Організаційний момент.

2Актуалізація опорних знань.

Бліцопитування

1 Назви основні характеристики руху тіл та одиниці вимірювання.

2Що таке траекторія руху тіла?

3Навести приклади теплових явищ.

3. Мотивація навчальної діяльності.

Процес випаровування. Перехід речовини з рідкого стану в газоподібний називається пароутворенням.Є 2 види пароутворення: випаровування і кипінняю

4Виконання  практичних завдань. Сторінка46 підручника. Написати в робочих зошитах

та дати відповіді на запитання.

Випаровування відбувається за будь якої температури  та у будь яких рцдинах, що мають вільну поверхню. Випаровування завжди супроводжується охолодженням рідин.

Інтенсивність випаровування суттєво задежить від кількох зовнішніх чинників. Залежність швидкості випаровування від різних факторів.. Швидкість випаровування пропорційнних площі

вілюної поверхні, рідинах Швидклсть випаровування зайнятість. від руху повітря

Від поверхні рідини,вологості повітря. ,від виду речовин.

6Підсумок уроку. Рефлексія.

Я вважаю, що......

Тому що.....

Навриклад....

7 Домашнє завдання опрацювати параграф 11,ознайомитися з сторінкою ерудита.  


  

 


 

площі



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Природознавство 5 клас.

01 11 21  Практичне заняття Тема Розділення сумішей фільтруванням.  Девіз уроку Без сумніву, всі наші знання починаються з досліду.  Мета на...