пятница, 22 мая 2020 г.

Тест з географії для 7 класу


Географія 7 клас
Тест «Океани та вплив людини на природу материків і океанів»
1. Який океан не омиває береги Північної Америки:
А Північний Льодовитий
Б Атлантичний
В Індійський
2 . Які океани сполучає протока Дрейка:
А Тихий та Атлантичний
Б Атлантичний та Індійський
В Індійський та Тихий
3 . Оберіть моря, що належать до басейну Індійського океану:
А Аравійське
Б Червоне
В Філіппінське
Г Берингове
4. Які з перерахованих островів Тихого океану мають вулканічне походження?
А Нова Гвінея
Б Гавайські
В Курильські
Г Туамоту
5 . Установіть відповідність між океанами та течіями,що проходять по їх території:
1 Тихий                                                                        А Мусонна
2 Атлантичний                                Б Норвезька
3 Індійський                                                            В Куросіо
4 Північний Льодовитий                           Г Гольфстрім
6. Найглибшим місцем Атлантичного океану є _________________ жолоб. Найбільшим морем, що належить до басейну Атлантичного океану є ____________ .
7. Найважливішими ресурсами для розвитку галузей промисловості є __________ – це корисні копалини, що залягають в надрах Землі. Сонячна та вітрова енергія є частиною так званих ___________ ресурсів, що в майбутньому допоможуть подолати людству енергетичний “голод”.


01. 11. 21. Тема уроку Води сухододу Африки. Використання водних ресурсів.
Мета сформувати уявлення про внутрішні води материка, розвмвати уміння працювати з картою, виховувати бережне ставлення до водних ресурсів.
Тип уроку - комбінований.
Обладнання; підручник, атлас, контурні карти, фізична карта Африки,презентація Води Арики. 
Хід уроку. 
1 Організаційний момент.
Девіз уроку Зібратися разом - це початок 
Триматися разом - це прогрес
Працювати разом - це успіх.
2Актуалізація опорних знань.
Прийом Закінчити речення
1 Материк омивається....
2Майже посередині Африку перетинає....
3Найбільший півострів.....
4Найменше опадів випадає....
5Найбільше опадів випадає в кліматичному поясі....
6Одна пора року - літо ,характерне для кліматичного поясу...

3Мотивація навчальної діяльності.
Прийом приваблива мета.
Вода в Африці - найцінніший ресурс, вона дуже потрібна. Ви дізнаєтесь про головні річки та озера. Усі річки належать до 3 басейнів. Живлення дощове, трапляються сухі річища -ваді. На
йдовша річка -Ніл. 6448 км. Має2 витоки Голубий Білий Ніл. Найповноводніша річка - Конго.

Двічі перетинає екватор.Третя річка -Нігер, означає чорна річка.,протікає в Зх. Африці.
Ріяка Замбезі. Водоспад Вікторія означає дим, що гримить.Його чути за 15 км.Озеро Вікторія - найбільше в Афрмці.Ньянце -Велика вода. Найвисокогорніше Танганьїка, завглибки 1450м.
Чад - великий простір води,глибина 7м.Тана - бере початок Голубий Ніл.Ньяса -рифтове ,вулканічне озеро.
Міні практикум. Позначити на контурній карті водні об'єкти. 
4 Закріплення вивченого матеріалу. 
Географічна мозаїка\
1 Кольорова річка
2 Річка на якій знаходиться водоспад.
3 Найдовша річка. 
4Найбільше озеро.
5 Пересохлі річища. 
6Озеро в пустелі.
Прийом Розв'язати задачу. 
Абсолютна висота найвищої точки 6000м, температура біля підніжжжя вулкану 28 градусів.
Визначити температуру на вершині вулкану.
5Підсумок уроку. Ось і добігла наша подорож до кінця. Ми дізналися, що Південна Африка
багата на води.
Прийом роблю висновок. Рефлексія. Що сподобалось на уроці? 
6 Домашнє завдання Опрацювати параграф 15, вивчити номенклатуру по водах суходолу.


-03. 02 2022 Тема уроку Тектонічна будова, рельєф, клімат, рослинний і тваринний світ. Природні багатства , їх використання.Екологічні проблеми материка. 
Мета: ознайомити учнів з особливостями тектонічної будови, рельєфом, кліматом, рослинним і тваринним світом. Природними багатствами, їх використанням та екологічними проблемами. Розвивити уміння працювати з картами атласу. Виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання: карти атласу, контурні карти,презентація Антарктида.
Тип уроку комбінований.

                     Хід уроку.
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань і вмінь.
Повторення.
! Що лежить в основі Атарктиди? Як географічне положення материка впливає на його клімат?
Закінчити речення.
1Береги Антарктиди омивають океани .....
2 Експедицію в 1820 році очолили російські дослідники....
3Антарктиду відкрили...
4 Атарктиду називають....
5 Українська науково - дослідна станція називається...
6 Атарктика це- ....
3 Вивчення нового матеріалу.
В основі материка лежить давня докембрійська Анарктична платформа.
Фундамент платформи складається з метаморфічних і магматичних порід. Зверху його вкриває чохол осадоіих відкладів. Антарктида має ніби 2 поверхні: зверху - льодовиковий покрив, знизу - підлідна земна поверхня.Льодовий покрив становить 2000 - 4000м. Найбільший шельфовий льодовик Росса. Між Західною і Східною Антарктидою простягаються гори Трансантарктичні.
 На заході знаходиться найбільший діючий вулкан Еребус.Тут сформувався найхолодніший клімат на Землі. Це зумовлено розташуванням за полярним колом і кліматотвірним чинником. Середня температура -60 градусів.Опадів випадає  у середньому 200мм.Тут водяться: пінгвіни, поморники,буревісники. Уводах мешкають різні види тюленів, морські леопарди,морський слон,морська зірка та інші. Рослинність представлена лишайниками, мохами, водоростями.
4 Закріплення вивченого матеріалу.
Бесіда.
1Пояснити особливості геологічної будови материка.
2Чому Антарктида є найвищим материком?
3На які корисні копалини багатий материк?
4 Який клімат характерний для материка?
5. Назвіть представників рослинного і тваринного світу.
Працюємо з картою і атлосом.
5Знайдіть на карті наукові станції. Нанесіть їх на контурні карти.
6 Сторінка дослідника.Використовуючи різні джерела інформації, дослідіть і розкрийте: 
уплив циркуляції атмосфери Південної полярної області тна циркуляцію атмосфери планети, на зміни її клімату.
7. Домашнє завдання. Опрацювати параграф 31,поувторити материк Астралія та географічне положення і дослідження Атарктиди.

07 022022. Узагальнення знань з теми Австралія. Антарктида. 
Мета: узагальнити знання учнів з вивченого матеріалу, розвивати уміння і навички працювати з картами атласу, виховувати самостійність.
Обладнання: атлас,завдання.
Тип уроку оцінювання навчальних досягнень.
                         Хід уроку.
1Організаційний момент.
2Актуалізація опорних знань.
Бесіда.
- Який материк був відкритий раніше Антарктида чи Австралія.
- У яких півкулях розташована Антарктида, а в яких Австралія?
3. Мотивація навчальної діяльності.
Ви чимало працювали під час вивчення теми, багато чого нового дізналися. Настав час систематизувати та перевірити ваші знання.
4. Виконання завдань.
1Написати щонайменше 4 рекорди материка Астралії
Най...............
Най.................
Най...................
Най....................
2Викреслити зайве.
Ревун.Броненосець, Єхидна, нанду, ягуар,кайман, анаконда.
Єхидна, коала, броненосець,ему,,кенгуру,качкодзьоб,вомбат.
3. Що? Куди?
Ему,Байрон, кріки, Еребус, аделі, лама, Тітікак5а, Котопахі.
Австралія.           Антарктида           Не підходить.
4. Видатні імена.
1. Голландський мореплавець, ім'ям якого названі острови і море на півдні Австралії.
2Керівники першої російської антарктичної експедиції на кораблях Мирний і Восток.
3Англійський дослідник, котрий другим досяг Південного полюсу Землі.
4. Народ, котрий вважається першовідкривачем Австралії.
5. Так - ні.
1 В Антарктиці повітря, котре видихає людина, перетворюється в величезну кількість дрібних кристаликів льоду.
2Першим досяг Півдня Ернест Шеклоган.
3. Вікторія - піщано - соланчокова пустеля в Австралії.
4. Найдовша річка Австралії - Ніл.
5. Знайди помилку.
Про Антарктиду було відомо ще давнім грекам, бо вона була відкрита дуже давно. Материковий лід, що сповзає у воду обламується і утворюються величезні брили льоду - айзберги. Корінне населення материка займається господарською діяльністю: добувають корисні копалини, прокладають транспортні магістралі. В антарктичних оазисах вирощують різноманітні сільськогосподарські культури.
6. Дати відкриту відповідь.
Чому рослинний і твариннний світ Астралії є унікальним?
Домашнє завдання. Повторити терміни з теми. Пригадати океани, ячкі омивають Північну Америку, до якої частини світу належить, у яких півкулях розміщений.
Підсумок уроку 5 речень.

11 04 22 Тема Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.
Мета ; ознайомити учнів з тектонічною будовою,рельєфом, роллю внутрішніх і зовнішніх сил

у його  формуванні . Корисними копалинами.

1.Хто здійснив кілька експедицій у 1870- 1885рр у Центральну Азію описав і наніс на карту гірські хребти, нагір'я Тібет, пустелі, озера. витоки великих азіатських річок Хуанхе і Янцзи?
а) Петро Семенов Тянь- Шанський
б) Марко Поло
в) Ібн Батута
г) Микола Пржевальський.
2 Мис Чельскін є крайньою
а) західною точкою Євразії
б) північною точкою
в) південною точкою
г) східною точкою.
3 Європа - це
а) частина світу
б) континент
в)материк
4 Зазначте, чиє ім'я носить протока, що відділяє Євразію і Північну Америку.
а)Семен Дежньов
б) Фернан Магеллан
в)Віллям Баренц
 г) Вітус Берінг
5 Великий шовковий шлях сформувався
а) у 3ст. до н.е
б) у 2ст. до н. е
в) у 4ст до н.е
6 Елоха великих відкритттів розпочалася
а) у16ст
б) у 18 ст 
в у 15ст
Рельєф Євразії дуже різноманітний.Тут розташована найвища вершина Землі - Еверест і глибока западина суходолу - Мертве море.Європа - невисока частина світу. Майже 2\ 3 її поверхні припадає на низовини. Дуже високих гір немає.Азія майже в 3 рази перевищує Європу. В Азії переважають великі плоскогір'я, дуже високі нагір'я та гори. Особливо висока її центральна частина.Найдавніша частина материка - Східноєвролейська платформа з рівнинним рельєфом і невеликими абсолютними висотами, висока Сибірська платформа, у межах якої переважають плоскогір'яплато й нагір'я, роздроблена Китайська платформа, а на пывдны Індостанська й Аравійська платформи.Характерну особливість Євразії становить величезний Альпійсько - Гімалайський пояс молодих складчатих гір. Перший вузол - це Альпи, найвищі гори в Європі. Другий - нагір'я Памір. До нього входять Гімалаї і Каракум. Уздовж східних берегів тягнеться Тихоокеанський пояс молодих гір. Велика кількість землетрусів пояснюється тим, що проходять гігантські сейсмічні пояси. Найактивніший - Тихоокеанський сейсмічний пояс. Європейсько - Азіатський сейсмічний пояс проходить по південній окраїні Євразії. Усейсмічних поясах знаходяться й області вулканізму.
 Опрацювати параграф 41, 42. 43. Допрацювати фізичну карту Євразії.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Природознавство 5 клас.

01 11 21  Практичне заняття Тема Розділення сумішей фільтруванням.  Девіз уроку Без сумніву, всі наші знання починаються з досліду.  Мета на...